2009. január 28., szerda

Sós mogyorós rúd

A konyhámat nem hanyagolom annyira, mint a blogot. Hétfőn egy gyors hamburgert dobtam össze, egyenlőre bolti alapanyagokból, de csak idő kérdése, hogy kipróbáljam Eszter ajánlását. Tegnap egy gyors zöldborsó főzeléket dobtam össze, semmi extra, de nagyon jól esett. Viszont az alábbi rágcsálnivaló még vasárnap este készült, azért, hogy egy kis adag maradék mogyorót felhasználjak.

Sós mogyorós rúd
Ledaráltam a maradék mogyorót, kb. 15 deka volt. Majd tésztát gyúrtam a mogyoróból, 20 dkg margarinból, 25 dkg lisztből, 1 kiskanál sütőporból és két evőkanál tejfölből. Lisztezett deszkán fél centi vastagra nyújtottam, majd rudakat vágtam belőle. Tetejüket felvert tojással kentem meg. Előmelegített sütőben 20 perc alatt megsültek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly