2009. január 18., vasárnap

Túrós mini palacsinta



A bableves kísérője volt. Egyiptomban annyira megtetszett, hogy olyan szép kicsik a palacsinták, hogy gondoltam én is csinálok ilyet. Be is szereztem egy mini sütőt, amit most használtam először és utoljára, mert hogy a teflon bevonat rögtön fel is jött belőle…mondjuk tekintettel az árára (250 forint) ez nem meglepő. Azért szerintem legközelebb is próbálkozom, csak a normál sütőben fogom készíteni:)


A palacsinta receptet nem tudom nagyon konkrétan leírni, mert érzésre csinálom – van aki nem?:$. Tojás-tej-liszt-szóda és némi olaj egyvelegeként. A képen a kupac egy normál kistányéron látható, tényleg kicsik:)


Viszont a túrókrémet közkincsé teszem. Én azon melegében töltöm a palacsintákba, és nem sütöm át, de nagyon jó úgy is, ha a betöltött palacsintákat jénai tálban egymásmellé sorakoztatva cukros tejföllel meglocsolva még összesütjük kicsit az ízeket.

Édes túrókrém
25 dkg túró, 1 bourbon vaníliás cukor, 1 egész tojás, ízlés szerint cukor
A tojást egy villával felhabosítjuk majd a többi hozzávalóval alaposan összekeverjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly