2010. május 2., vasárnap

Fúziós konyha a javából

Mert hogy Wang mesternél többször kóstolt és fenségesnek minősített Yu-Xiang padlizsánt próbáltam ma reprodukálni, de nem rizzsel, hanem Naan-nal találtam. Nem lett tökéletesen olyan, mint az övé, de nagyon ízlett mind a kettőnknek, bár azért van amin fogok változtatni, már csak azért is, mert nem sikerült minden szükséges hozzávalót beszerezni.



Yu-Xiang padlizsán 1.0
Hozzávalók: 1 nagy padlizsán, 5 gerezd fokhagyma, 10 cm gyömbér, 1 tk szezámmag, 3 ek szójaszósz, 8 chili karika, 1 ek keményítő 2 ek vízben elkeverve, olaj, víz
A fokhagymát, gyömbért, szezámmagot, szójaszószt, némi olajat és a chili karikát a késes robotgéppel krémesre dolgoztam, majd összeforgattam a megtisztított és felkockázott padlizsánnal. Egy órát állni hagytam, majd egy serpenyőbe öntöttem és kevés vizet aláöntve addig sütöttem, amíg megpuhult a padlizsán. Ekkor a keményítős masszával enyhén besűrítettem. Ebédre naan-nal tálaltam, holnapra rizst készítettem hozzá. 

2 megjegyzés:

  1. Ezt én is kipróbálom,meglátjuk az enyém is sikeres lesz-e.
    Köszi az ajándékot!

    VálaszTörlés
  2. Szívesen;) Biztosan sikere lesz...mehet bele még pirospaprika is, mert az eredeti jelentősen pirosabb volt, ha emlékszel:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly