2010. május 8., szombat

Karfiolkrém

Vendégeket vártam délutánra. A kollegnőim és egy sminkes barátnőm jöttek egy csajos sminkes délutánra. Készítettem rágcsálnivalót és édességet. De úgy gondoltam, hogy elég sokáig leszünk ott ahhoz, hogy valami könnyű vacsora is jól essen. Ebédre rántott karfiol készítettem és hát sikerült az előfőzésnél kicsit túlfőzni, így hamar adódott, hogy mi lesz a kence a kenyérre. Finom lett, bár kicsit túl fokhagymás, pedig egyetlen gerezd fokhagymát tettem bele.



Karfiolkrém
Hozzávalók: 25 dkg karfiol, 5 dkg vaj, só, bors, 1 gerezd fokhagyma
A karfiolt sós vízben puhára főztem. Majd kihűlés után a többi hozzávalót hozzáadva botmixerrel krémesre kevertem. Friss langyos kenyérrel kínáltam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly