2010. május 30., vasárnap

Duplasajtos pogácsa

Mert vacsorázni is kell:) És vasárnap este szeretem a keltésztát, már csak azért is, mert így marad hétfőre reggeli…már ha, mert az alábbi pogi elég gyors ütemben fogy:)



Duplasajtos pogácsa
Hozzávalók: 1 danone activia natur joghurt (125 g), 100 g tejszínes krémsajt (nálam Medve tömlős), 2 evőkanál tejföl, 25 g élesztő, 25 dkg liszt, 3 evőkanál olívaolaj, só, 10 dkg füstölt sajt
A hozzávalókat a füstölt sajt kivételével alaposan összegyúrom, dagasztom. Fél órát letakarva meleg helyen kelesztettem. Majd kétszer meghajtogattam. Újjnyi vastagra nyújtottam, szaggattam, sütőpapíros tepsire helyeztem, felvert tojással megkentem és a reszelt füstölt sajttal megkoronáztam. Hideg sütőbe tettem és 30 perc alatt készre sütöttem.

2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly