2010. május 15., szombat

Cigány pecsenye – tepsiben

Még mindig nagyon kedveljük ezt a klasszikust. Most kipróbáltam tepsiben is. Így jobban tetszett, mert a tejben áztatásnak és a hosszabb sütési időnek köszönhetően jelentősen omlósabbra sült a hús.



Cigány pecsenye – tepsiben
Hozzávalók: 4 szelet sertés comb, 4 gerezd fokhagyma, 1 kis fej vöröshagyma, 1 evőkanál zsír, só, bors,  2 dl tej, 4 szelet zsíros szalonna (kakastaréjnak beirdalva)
A sertésszeleteket két gerezd zúzott fokhagymával feltúrbózott tejbe áztattam egy fél napra. Ezután papírtörtővel leitattam a tejet, majd sóztam borsoztam a szeleteket és enyhén megkloffoltam. Sertészsírral kikent tepsibe fektettem a szeleteket. Tetjére karikáztam a hagymát és a fokhagymát, ráfektettem a kakastaréjokat, majd alufóliával letakarva 200 fokra előmelegített sütőbe tettem. 30 percet sütöttem, majd levettem a fóliát és megpirítottam. Sült krumplival tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly