2010. május 27., csütörtök

Kukoricás tejszínes spagetti

Csütörtök és akkor tészta…nekem legalábbis, mert KáeMnek kolbásszal töltött szűzérme és krumplipüré:) Több verzió is átfutott a buksimon, de aztán csak pakoltam az alapanyagokat és ez lett belőle. Nagyon finom lett.



Kukoricás tejszínes spagetti
Hozzávalók: 25 dkg spagetti tészta (Barilla N◦5), 1 kis fej hagyma, kevés olíva olaj, 1 marék mirelit kukorica, 1 marék húsos szalonna (kockázott bacon), só, frissen őrölt színes bors, oregano, 5 dkg tejszínes krémsajt, 2 dl tejszín, 1 ek keményítő
A tésztát lobogó sós vízbe tettem, és amíg főtt elkészítettem a mártást. A hagymát apró kockára vágtam és olíva olajon megpároltam, rádobtam a fűszereket, a mirelit kukoricát és a bacont, majd hozzáadtam a krémsajtot és a tejszínt is. Összerotyogtattam, majd a keményítővel kicsit besűrítettem. A kifőtt tésztával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly