2010. május 31., hétfő

Vaníliás kókuszgolyó

Vasárnap elmaradt a sütemény…a jelek szerint függő vagyok, mert nagyon hiányzott, pedig édesség volt. Valami gyorsat gondoltam ma estére, ha már a vacsorát úgy előkészítettem vasárnap. A kókuszgolyó tökéletesnek tűnt, de egy kicsit mást szerettem volna, mint a megszokott és imádott változat.



Vaníliás kókuszgolyó
Hozzávalók: 12 dkg (turista) tejpor, 3 ek natúr krémsajt (mascarpone), 2 bourbon csomag vaníliás cukor, 2 ek porcukor, 2 ek víz, 1 ek vanília kivonat, kókuszreszelék a hempergetéshez
A kókuszreszelék kivételével összekevertem az alapanyagokat, majd egy fél órára a hűtőbe tettem. Ezután nedves kézzel formáztam a golyókat, majd kókuszban meghempergettem. Ebből a mennyiségből – csak szolídan kóstolgatva gyártás közben – 18 db lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly