2010. május 23., vasárnap

Magyaros indiai csirke

Avagy ismét fúziós konyha, vagy valami olyasmi. Még mindig szeretjük az indiait, de bevallom, hogy ritkán készítem konkrét recept alapján, mégis általában az alábbiakhoz jutok. Ez lett a legkedvesebb változatunk.



Magyaros indiai csirke
Hozzávalók: 1 csirkemell, 3 gerezd fokhagyma, 1 pohár natúr joghurt, 1 ek koriander, 1 ek mustármag, 1 kk frissen őrölt bors, 1 tk csípős kalocsai paprika, 1 ek garam masala, 1 ek sűrített paradicsom, 1 ek keményítő, 2 ek tejföl, 1 kis fej hagyma
A csirkemellet kockára vágtam, majd bepácoltam. A páchoz felhasználtam a joghurtot a zúzott fokhagymát, a mozsárral megőrölt koriandert és a mustármagot, a frissen őrölt borsot a garam masalat és a pirospaprikát. A hagymát apró kockára vágtam és kevés olíva olajon megdinszteltem, majd rádobtam a húst a páccal együtt. Hozzáadtam a sűrített paradicsomot, sóztam és kicsit megpirítottam. Ezután felöntöttem vízzel és puhára főztem. Majd a keményítővel elkevert tejföllel besűrítettem.
Ezúttal füstölt sajttal töltött naannal tálaltam.

A naan 25 dkg kenyérlisztből, 2 ek joghurtból, 1 negyed kocka friss élesztőből, némi sóból és 1 dl langyos vízből készült. Ebből a mennyiségből 8 vékony naant sodortam, majd kettőt-kettőt összedolgoztam és füstölt sajttal töltöttem, így négy vastagabb példányt kaptunk:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly