2012. szeptember 9., vasárnap

Sajtos-sonkás-gombás sertéskaraj

A maradék gombához kerestem valami jó kis receptet. Gondoltam ezzel a klasszikusnak mondható trióval nem foghatok mellé. És valóban. Finomnak bizonyult a filmhiradón talált recept, annak ellenére, hogy én köretnek nem pontosan azt készítettem, amit ők., beértem egy sima egyszerű sajtos krumplipürével., s annak ellenére, hogy picit szárazra sült a tetején a sajt. Legközelebb több gombás-hagymás ragut tennék, a sonkát inkább tarjára cserélném és a sajt tetejére dobálnék sütés előtt egy pici vajat. 


Sajtos-sonkás-gombás sertéskaraj
Hozzávalók: 
4 szelet karaj, 
4 füstölt sonka
6 dkg reszelt sajt
10 dkg gomba
3 dkg hagyma
2 ek olaj


A karajszeleteket klopfoljuk, megsózzuk, borsozzuk, lisztbe mártjuk és forró olajban mindkét oldalát elôsütjük. Kikent tepsibe fektetjük. A visszamaradt zsiradékon - esetlegesen pótoljuk - az apróra vágott hagymát üvegesre sütjük, majd a felszeletelt gombát megpároljuk, sózzuk, borsozzuk. Ezután a hússzeletekre ráteszünk egy szelet sonkát, erre a párolt gombát, erre a szórunk reszelt sajtot. Aláöntjük a gombáról visszamaradt folyadékot, majd készre sütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly