2012. szeptember 7., péntek

Hagymás-burgonyás kifli

Kicsit elszámoltam a hagymás tört krumpli mennyiségét, aztán nem volt itthon semmi pékárú, és még ezt a csodát is megláttam Vikinél. Nem is volt kérdés, hogy inspirálódtam:) Az enyémek nem lettek olyan szépek, de az ízükben nem volt semmi hiba:)


Hagymás-burgonyás kifli
27 dkg hagymás tört krumpli
50 dkg liszt
2 tk só
1 csomag szárított élesztő
1 dl tej
1,5 dl víz
A hozzávalókat alaposan összedagasztattam. Majd hagytam duplájára kelni. Ezután lisztezett felületen kisodortam, 8 cikkre vágtam a kört, majd feltekertem a kifliket. Sütőpapírral bélelt tepsire kerültek és amíg a sütő bemelegedett még pihentek kicsit. Ekkor lekentem őket tejjel és a 200 fokos sütőben nagyjából 20 perc alatt pirosra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly