2012. szeptember 29., szombat

Fő a változatosság


Szó szerint és átvitt értelemben is persze.;) Holnap házon kívűl (l)eszünk, így ma kellett előre dolgozni Zsebi étkezései kapcsán. Frissen szoktam neki főzni általában, - kap bébiételt is persze - s igyekszem úgy megoldani, hogy a saját kajánkból tudjak neki is csenni, de a mai cigánypecsenyénél nem tudtam eldönteni, hogy a cigány vagy a pecsenye legyen neki a fogás.:P Szóval ma három féle is készült neki…szerintem egyszerre a négy lapot még sosem használtam a tűzhelyen (reggel meg már elkészült a gyümölcsös reggeli is holnapra, bár tény, hogy ehhez nem kellett a tűzhely), de mindenből kell egy első:D A tetszési indexekről még nem tudok nyilatkozni, mert még csak az egyik fogást tüntette el, ma vacsorára…az bejött neki:) Amúgy sem nagy receptek, csak éppen összeraktam pár ízt:)


Paradicsomos krumpli csirkehússal
Hozzávalók:
3 közepes méretű paradicsom
3 közepes burgonya
8 dkg csirkehús
A paradicsomot meghámozzuk (forró vízbe mártva mindegyik könnyen adja magát), majd a megtisztított krumplival együtt összekockázzuk. Hozzáadjuk a csirkehúst, és némi vizet, majd addig főzzük, amíg a krumpli meg nem puhul. Ekkor krémesre dolgozzuk….vigyázat a krumpli és a botmixer kapcsolata nem annyira jó, ha túl sokáig mixeljük, akkor egy ragacsos förmedvény lesz csak az eredmény. Én villával összedolgoztam, amennyire lehetett és éppen csak átkevertem a mixerrel, így jónak tűnik az állaga. Összesen 290 gramm lett a végeredmény.


Kukoricás karfiolfőzelék
1 bögre mirelit kukorica
3 nagyobb rózsa karfiol
A kukoricát puhára főzzük, majd átpasszírozzuk, végül összedolgozzuk a puhára főtt karfiollal. 260 gramm lett a teljes adag. S ez ma vacsorára el is tűnt a dobozkából:D


Sárgarépa karfiol
3 nagyobb rózsa karfiol
2 kisebb sárgarépa
Puhára főzzük a hozzávalókat, majd botmixerrel összedolgozzuk. 265 grammra jött ki a kész adag.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly