2012. szeptember 8., szombat

Búvártúrós

A facebookon láttam meg most éppen. S kellett a leves után valami könnyed tésztaféleség. Hát erről most csak szuperlatívuszokban tudok beszélni. Király döntés volt Strawberry receptjét választani, kevés munka, hatalmas siker. Picit módosítottam a recepten és legközelebb még annyit fogok, hogy a tésztába még kevesebb cukrot teszek, mert biztos lesz legközelebb, szerintem nem is nagyon sokára…bár még van pár szelet:)


Búvártúrós
20 dkg liszt
15 dkg porcukor
1 csomag sütpor
fél dl olaj
fél dl tej
1 tojás
2 pohár natúr joghurt (activia)
1 dkg holland kakaópor
Búvárkodni:
25 dkg túró
1 tojás
fél citrom reszelt héja
10 dkg porcukor
A tésztát kikeverjük, vajazott-lisztezett tepsibe (33x20cm volt az enyém) simítjuk. A túrót úgyszintén kikeverjük, és kanállal a kakaós tészta tetejére pöttyözzük (én 12 pöttyöt alkottam ebben a tepsiben). 170 fokra előmelegített sütőben 35-40 percig sütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly