2012. április 19., csütörtök

Guacomole

Anyósom kérése volt, hogy legyen quesadilla, hát rajtam nem múlott. Csináltam frissen tortillát, most simán sajttal ragasztottam össze őket, így lett hozzá kétféle mártogatós. Mivel tudom, hogy Anyósom nagy avokádó rajongó, nem is volt kérdés, hogy ez lesz az egyik verzió, kicsit másként mint ő, kicsit másként, mint korábban. Én ismét adtam egy esélyt…továbbra sem lettem rajongó (Az Iguanaban kínált verzió egyébként tetszett). Sebaj ma reggel begyúrtam egy újabb adag tésztát, és felcsomagoltam neki a mártogatós maradékokat, így Sógornőmnél sem kellett agyalni a főzésen.


Guacomole
1 avokádó
1 kis fej lilahagyma
1 gerezd fokhagyma
kevés chili pehely
1 ek citromlé
5 dkg tejföl
só, bors
A hozzávalókat a késes robottal krémesre simítjuk és behűtjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly