2012. április 24., kedd

Túrótorta alja nélkül

Réges-rég egy messzi-messzi galaxisban, amikor még az NLC volt a tuti, nem a blogok korát éltük. Akkor kaptam (mit kaptam: kaptuk) a receptet Erikától és kedvenc lett. Aztán elfelejtettem, meg annyi más kipróbálni valóm is volt. De most jött Sógornőm és Anyósom és nekem valami szuper gyors és finom kellett…eszembe jutott és milyen jó, hogy eszembe jutott, mert nagyon finom. Előtte volt kínai csípős-savanyú leves, amit mostanában lényegében heti egyszer tuti megfőzök:P Meg némi tatár is:)


Túrótorta alja nélkül
Hozzávalók:
50 dkg túró
10 dkg vaj
10 dkg porcukor
1 csomag vaníliás cukor
1 citrom reszelt héja
fél citrom leve
3 tojás
5 dkg liszt
1 kk sütöpor
Mivel én nem krémes túróval dolgoztam, ezért a hozzávalókat botmixerrel krémesítettem össze. Így simítottam bele a kivehető aljú előzetesen kikent és zsemlemorzsával meghintett piteformámba. 180 fokon sült kerek egy órát. Vörösboros meggyöntettel tálaltam (semmi extra, mint itt, csak meggylekvárral…de ez nem sikerült valami jól, túl édes lett:S)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon klasszul néz ki, jó kis recept. El is mentem magamnak! :)

    Már nem jársz az nlc-re? Bár nem olyan pörgős, mint régen, de azért megyeget... :))

    VálaszTörlés
  2. Szia Szemi! Ritkán és csak nézelődni...a blogra sem úgy van időm, ahogy szeretném...azért örökmozgó és elég foglalkozásigényes a kicsi fiam;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly