2012. április 16., hétfő

Kávéfüggők

Nem kávéztunk...eddig legalábbis nem komolyan. De talán ez is csak olyan dolog, mint a leves...fel kellett nőni hozzá. Na az igazi kávéfanatikusok szerint most sem lettünk igazi kávézók, mert hogy cukorral isszuk, sőt hová tovább, én általában capuccinonak (vagy capuccinoszerűségnek). De a lényeg, hogy múlt péntek óta boldog tulajdonosai és használói vagyunk egy De'Longhi Nespresso EN-95.S (A Nespresso oldalán szuper forgós színes-szagos videót is lehet nézni a jobb oldali gépre kattintva) kapszulás kávégépnek. 



Befutottak a kapszulák is...250db...elkóstolgatjuk szerintem egy darabig:D
Szóval most kávézunk:) Még nem tudjuk, hogy melyik fajta kapszula lesz az abszolút kedvenc, erősen tesztelünk még. Ha megtaláljuk - és persze nem felejtem el - ide fogom biggyeszteni:) Van vélemény az eddig teszteltekről, de ez nagyon szubjektív természetesen, meg amúgy sem látom értelmét leírni, amíg nem értünk végig az összes fajtán. 
Volt egy ennél jobbnak ítélt képem, de nem találom, ha meglelem felteszem:)
S itt is még egyszer köszönöm szépen a facebookos segítséget a gasztrocsapatnak:) 

1 megjegyzés:

  1. Hm, én is függő :))
    Bár én is cukorral/nyírfa/ és tejjel iszom. Ja, és nem ilyen gépből. :) Na de majd egyszer! :))

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly