2012. április 4., szerda

Sonkás raguleves

Mirelle ünnepközinek titulálta, én ráhangolónak alkalmaztam kicsi módosítással persze. Nagyon jó kis leves, biztos nem utoljára került az asztalra. Ma egyébként nagyon kis kooperációs ebédet alkottunk…újabban ugyanis délelőtt sétálunk Katáékkal és ezalatt általában az ebéd témát is átbeszéljük. A kooperáció abban nyilvánult meg, hogy én adtam némi bacont Katának, ő meg rozmaringot nekem:)


Sonkás raguleves
Hozzávalók:
15 dkg sonka (kockára vágva)
15 dkg mirelit zöldborsó
1 közepes répa (6 dkg - karikára vágva)
negyed zeller (4 dkg - kockára vágva)
egy kis fej hagyma (4 dkg - kockára vágva)
kevés rozmaring
1 dl tejföl
frissen őrölt bors, esetleg só

A csurgatott tésztához:
1 tojás
liszt
só, szerecsendió

A hagymát megdinszteljük, hozzáadjuk a fűszereket, zöldségeket a borsó kivételével, illetve a sonkát. Felöntjük vízzel és puhára főzzük. Ekkor hozzáadjuk a zöldborsót, majd mikor ez is nagyjából megpuhult, akkor belecsurgatjuk a tésztát (nokedliszaggatón átküldjük). Végül behabarjuk a tejföllel és kiforraljuk. Esetlegesen utánízesítjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly