2012. április 27., péntek

Medvehagymás kocka

Sokáig ellenálltam a medvehagyma kísértésének, hát most bepróbáltam. Nem lettünk barátok, pedig a fokhagymát nagyon szeretem, és állítólag ennek is fokhagyma íze van, hát nekem nem tetszik ez a verziója. Sebaj, egy próbát megért, a csokorból maradtnak mondjuk a helyi kecskék nagyon örültek:P


Medvehagymás kocka
25 dkg liszt
12,5 dkg margarin (vaj)
1 dkg élesztő (fél tasak száraz…miután harmadszor sikerült rohadtat venni - aminek még messze volt a lejárata - úgy döntöttem jó lesz a száraz is)
1 tk só
1 tojássárgája
5 dkg reszelt sajt
0,5 dl tej
10 dkg tejföl
5 levél medvehagyma
A tetejére: a tojás fehérje, reszelt sajt
A hozzávalókat alaposan összedolgozzuk, az apróra vágott medvehagymát utoljára adjuk hozzá. Lisztezett felületen meghajtogatjuk. Majd mikor megkelt, akkor kockákra vágjuk és sütőpapírral bélelt tepsire tesszük. Kenjük, megszórjuk sajttal. És 200 fokra előmelegített sütőben pirosra sütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly