2012. április 5., csütörtök

Vaníliás nyulak

Idén sem maradhattak ki a nyulak, tavaly linzer készült, csak nyúl formában. Idén a Maxnál talált vaníliás karikát dolgoztam nyúllá:) Szerintem nagyon jól sikerült, bár a csoki dolog nem volt annyira vicces, nem is került mindegyikre. Bár én Max tanácsának megfelelően már vastagabbra hagytam, de még bőven lehetett volna ennél jóval vastagabb is. Sebaj, majd igazából karikának már okosabb leszek;) S persze, ha nem felejtem el, akkor beszámolok:)


Vaníliás nyulak
40 dkg liszt
5 dkg kukoricaliszt
25 dkg hideg vaj
20 dkg porcukor
1 tk vanília kivonat
2 tojás
1 tk sütőpor
csipet só
csoki az aljára:)

A liszt egy részét a vajjal a késes robotgép segítségével összedolgozzuk (na az enyém itt elfüstölt…nem végleg szerencsére, de mindenesetre borzalmasan büdös lett a lakásban utána), ezután a többi hozzávalóval gyors mozdulatokkal összeállítjuk a tésztát (én BB-ra bíztam a nemes feladatot). Folpackba csomagolva legalább háromnegyed órára a hűtőbe tesszük. Azután lisztezett felületen nyújtjuk (érdemes kisebb adagokkal dolgozni, a többi addig maradhat a hűtőben). 200 fokon 10 perc alatt világosra sütjük. Rácson hagyjuk kihűlni, majd az alját olvasztott csokiba mártjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly