2011. június 20., hétfő

Brassói apró pecsenye

Ezúttal úgy készítettem, ahogy anno Ételkészítés ismeretek órán tanultuk. Az ötletet pedig a vasárnapi éttermi ebéd alatt gyűjtöttem be, amikor is ez is szerepelt az étlapon...nem ezt ettem, s nem is azt, amit rendeltem, mert hogy félreértett a pincér, de most nem is erről akartam írni:) 
Részemről nagyon tetszett, szívem szerint kovászos uborkával ettem volna, de az sajnos még nem érett össze kellően, így almapaprikával tálaltam, ez sem rontotta el természetesen.


Brassói apró pecsenye
Hozzávalók:
25 dkg krumpli (CH 50,0g)
3 dkg vöröshagyma (CH 2,5g)
3 dkg füstölt szalonna (CH 0,0g)
1,5 dkg fokhagyma (CH 3,9g)
28 dkg sertés szűzérme (CH 1,1g)
A szalonna zsírját kiolvasztjuk, majd megpirítjuk rajta a hagymákat és a húst. Fűszerezzük és kevés vizet aláöntögetve puhára pároljuk. Közben bő zsiradékban kisütjük a kockára vágott krumplit, majd összeforgatjuk a hússal. Paradicsommal-paprikával diszítve tálaljuk.

CH összegző:
2 adag összesen: 57,5 gramm
1 adag: 28,8 gramm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly