2010. április 11., vasárnap

Lecsós csirke

Csontos csirkemellet sikerült tegnap este kikapni a fagyasztóból. És nagyon nem akart megolvadni, így elég későre lett ma ebéd. Készült a csontból egy kis leves KáeM nagymamája által gyártott cérnametélttel, második fogásnak pedig ezt a lecsós dolgot találtam ki, mert nem kellett vele sokat foglalkozni, egyedül is elkészült, addig én meg be tudtam vasalni:) Desszertnek fagyit ettünk….mostanában eléggé rákaptunk a Carte d’or finomságaira, ma éppen joghurtos erdei gyümölcsös kalória szegény volt soron, ami meglepően finom. 



Lecsós csirke
Hozzávalók: 1 kis üveg lecsó, 6 szelet csirkemell, 2 tojás, kevés zsír, só
A csirkeszeleteket besózzuk, picit állni hagyjuk, majd enyhén megkloffoljuk. Zsírozott tepsibe fektetjük a szeletek és leöntjük a tojással elkevert lecsóval. 200 fokos sütőben letakarva 40 percet sült, majd további 20 percet a takaró nélkül (de az utolsó 10 percre már lekapcsoltam a sütőt). Rizzsel és tejföllel meglocsolva tálaltam.

2 megjegyzés:

  1. Vica, csak ámulok, hogy mennyire gyönyörü képeket készítesz és, hogy mennyire megváltozott a blogod;) Gratulálok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly