2010. április 29., csütörtök

Kukoricás buci

Ha nem jött volna közbe annyi minden az elmúlt időszakban, akkor ezt a receptet küldtem volna Limara VKF-jére. De az élet közbeszólt, így csak most tudtam elkészíteni. Elfelejtettem felvágva lefotózni, pedig nagyon szép sárga volt a bélzete…na majd legközelebb. Kicsit sok ideje volt kelni, így enyhén túlkelt, ami abban nyilvánult meg, hogy a négy buciból kettőnek szétrepedt a teteje…ez mondjuk az ízhatáson nem rontott semmit.



Kukoricás buci
20 dkg kenyérliszt, 10 dkg kukoricaliszt, 1 tk só, 1 nagy ek tejföl, 1 dl tej, negyed kocka friss élesztő, 1 ek vaj, csipet cukor
A hozzávalókat alaposan összegyúrtam, majd letakarva duplájára kelesztem. Négy cipóra szedtem, minden cipót hosszúkásra nyújtottam, majd úgy tekertem fel. A sütőlapon még hagytam állni 20 percet, majd vízzel alaposan meglocsoltam és 200 fokon készre sütöttem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly