2010. április 18., vasárnap

Grillszezon 2010


Idén kicsit másként mint eddig, mert ugye nekünk tavaly a Jézuska egy új lakást hozott, s nem csak új konyhával, hanem terasszal is, ahol aztán már lehet „rendesen” grillezni. Nem is vártunk sokáig vele, múlt héten megvettük a kis gurulós grill kocsit, s vasárnap üzembe is helyeztük. Én pácoltam és készítettem a salátát, köretet, KáeM volt a tűz és grillezés felelős, mert ez férfi munka;) Azt mondta róla, hogy tanulni kell, de szerintem elsőre is tökéleteset alkotott.

Kalocsai grill krémmel pácoltam a csirkemelleket, amiket legközelebb nyugodtan hagyhatok egy kicsit vastagabbra is. Sült még pár szelet szalonna az sk házinkból. Illetve készült még cukkini is…aminél azért volt némi veszteség, mert pár szelet a parázsban végezte, s a rácson maradtak közül is volt olyan, aki kicsit feketébben került ki a buliból, mint azt szerettük volna. Sebaj legközelebb már rutinosabbak leszünk.

Köretnek a heti vacsoracsatából Oszter Alexandrától lestem el a forgatott krumplit, ami nem lett rossz, de bevallom kicsit többet vártam…persze ez lehet az én hibám is, mert szaladgáltam a tűzhely (krumpli pirítás) és a terasz (grillezés fotózása) között:)

Salátának fokhagymás joghurtos uborkasalátát csináltam, ami viszont annyira bejött mind a kettőnknek, hogy megérdemel egy külön bejegyzést.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly