2010. április 7., szerda

Kalács felfújt

Maradt egy kalács húsvétról, de mivel elég jól sikerült eszembe sem jutott kidobni. Még régebben, talán tavaly láttam egy újságban ötletként valami ilyesmit, de nem emlékeztem pontosan rá, szóval a saját ötletem után mentem. Nem lett rossz, de mivel előtte elég laktatóra sikeredett a krumplileves nem is fogyott túl nagy intenzitással.



Kalács felfújt
Hozzávalók: 1 db kalács (kb. 25 dkg), 3 tojás, 2 csomag vaníliás cukor, 2 evőkanál porcukor, 1 marék mazsola, kevés vaj
A tojást és a cukrokat kézi habverővel alaposan összekevertem. A kalácsot felszeleteltem, a tortaformát kikentem vajjal. Minden kalácsszeletet megmártottam a tojásos masszában, majd a formába rendeztem. Megszórtam a mazsolával és leöntöttem a maradék tojással. 180 fokos sütőben 30 perc alatt összesütöttem. Csokiöntettel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly