2009. március 7., szombat

Magyaros burgonyakrémleves

Ugyanaz, de mégis más. És állítom, hogy krémlevesnek az íze is más picit. Alább egy éppen kétszemélyes, két tányéros adag.


Magyaros burgonyakrémleves
1 kanál olívaolajon megpirítottam egy nagyon kicsi fej apróra vágott hagymát, 1 kicsi gerezd aprított fokhagymát. Mikor pirultak kevés lisztet (1 ek) szórtam rá, majd pirospaprikát és kicsit átforgattam. Hozzáadtam két evőkanál tejfölt, felöntöttem vízzel és beletettem a kockára vágott krumplit (1 nagy krumplit kockáztam fel), sóztam és addig főztem, amíg a krumpli megpuhult. Közben külön vízben puhára főztem a csipetkét. Mikor a krumpli puha lett botmixerrel pürésítettem, a folyadékot lassan adagolva, hogy megfelelő sűrűségű legyen. Kevés ecettel ízesítve, csipetkével tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly