2009. március 21., szombat

Sajtos rúd

Ismét egy recept az ajándék nagymamától, aki hivatalosan KáeM nagymamája. Pénteken vendégségbe mentünk és akartam vinni valami rágcsálnivalót. Mivel a pénteki munkaidő kicsit rövidebb, mint a hét többi napján, volt is időm elkészíteni indulás előtt (na jó, a tésztát már csütörtökön este begyúrtam, és hűtőben várattam péntekig). Nagyon finom lett, és nagyon jó szolgálatot tett borkorcsolyaként is.


Sajtos rúd Erzsi mama módra
Hozzávalók: 25 dkg ráma margarin, 35 dkg liszt, só, 1 nagy evőkanál ecet (10%), fél dl víz
Elkészítés: A hozzávalókat alaposan összegyúrjuk. Lisztezett felületen sodorjuk. Felvert tojással megkenjük, rudakra vágjuk. Sütőpapírral bélelt tepsire tesszük, majd sajttal megszórjuk. Előmelegített sütőben pirulásig sütjük.




Én most füstölt sajttal szórtam és sem sütőpapírt nem használtam, sem kenést a tepsin. Legközelebb, még az összevagdalás előtt megszórom sajttal, úgy talán könnyebb vele dolgozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly