2008. december 22., hétfő

Csípős párizsias csirkecsíkok


Vasárnap reggel még futottunk egy kört a városban, néhány apróságot még beszereztünk. Viszont már igencsak közeledett az ebédidő, amikor hazaértünk, hát gyorsan kellett kitalálni valamit. Bevallom teljes ötlethiányban közöltem KáeM-el, hogy ha nem talál ki mást, akkor rántott csirkemellet fogok készíteni. Nos kitalálta, hogy inkább párizsias legyen az a rántott, én meg pluszban azt, hogy akkor már lehet kicsit csípős is:)


Csípős párizsias csirkecsíkok
Abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy amit kiolvasztottam csomagot, csak a mell szív részeit tartalmazta, így volt 7 darabom. Sóztam, borsoztam és chili őrleménnyel is meghintettem őket, majd állni hagytam, amíg a párizsias mártogatóst (1 tojás, kb. 1 dl tej, só és annyi liszt, hogy palacsinta tészta sűrűségű legyen) el nem készítettem. Ezután a szeleteket kicsit megkloffoltam, majd olajat forrósítottam. Mikor már elég meleg volt, akkor a szeleteket először lisztbe, majd a mártogatósba mártottam, végül az olajba engedtem sülni. Mikor a bunda már szépen színesedik, akkor ki is vehetjük, lecsepegetjük és jól megesszük. Én hasábburgonyával és tejfölös uborka salátával tálaltam (mi mással:P). Ízre kicsit csípősebbre számítottam, de majd legközelebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly