2012. január 28., szombat

Kolbásszal töltött sertéskaraj

Ezúttal nem készen vettük, hanem én alkottam. KáeM volt az ötletgazda:) S a nemes cél érdekében szert tettem egy szuper jó filéző késre is:D Szénhidráttal nem számoltam, ugyanis elfelejtettem méregetni, bevallom elég későn álltam neki az ebédnek:)


Kolbásszal töltött sertéskaraj
Hozzávalók:
1 közepes méretű csontozott karaj darab egészben
1 a karaj hosszával azonos méretű sütnivaló kolbász
durvára őrölt bors
Erős Pista
kevés olívaolaj
kevés sertészsír
krumpli
krumpli fűszerkeverék
hagyma

A karajt a filéző kés segítségével felszúrjuk, sóval bedörzsöljük a lyukat, majd beletöltjük a kolbásztölteléket (a belet lehúzzuk róla). Kívül is bedörzsöljük sóval, majd a olívaolajjal elkevert fűszerekkel. Zsírozott sütőtálba tesszük, majd köré halmozzuk a megtisztított fűszerezett krumplicikkeket, a cikkekre vágott hagymát. Alufóliával letakarva toljuk az előmelegített sütőbe. 200 fokon bő egy óra alatt megsül. (Persze ez is - mint általában - erősen sütő függő) A mellet sült köreten kívül még kísérte egy adag ecetes-olajos paprika is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly