2012. január 15., vasárnap

Harcsapaprikás

Hal nálam és már másodszor. És nem csak megfőztem, de ettem is belőle, sőt a hűtőben van egy adag füstölt lazac is. Nem lettem rajongó, de azért vannak halas dolgok, amik még nálam is csúsznak néha. Az alábbi paprikás a juhtúrós sztrapacskával ilyen volt. Egyébként vicces dolog ez a harcsapaprikást, mert annak ellenére, hogy én nem vagyok rajongó ez volt a nem éppen szokványos éjféli vacsora a lakodalmunkon anno.


Harcsapaprikás
Hozzávalók:
10 dkg vöröshagyma (CH 8,3g)
35 dkg harcsafilé (CH 0,7g)
1 ek étolaj (CH 0,0g)
1 tk pirospaprika (CH 0,0g)
1-1 tk Piros Arany Csemege és Csípős (CH 0,0g)
10 dkg tejföl (CH 3,8g)
2 dkg keményítő (CH 8,6g)
A hagymát megtisztítjuk és apró kockára vágjuk, majd az olajon megpirítjuk. Hozzáadjuk a paprikát, a Piros Aranyakat, végül a kockára vágott harcsát. Átpirongatjuk, majd vízzel felöntjük (sózzuk). Puhára főzzük…nem tart sokáig, a hal gyorsan fő. A tejfölt simára keverjük a keményítővel, majd behabarjuk vele a kész paprikást. Juhtúrós sztrapacskával tálaljuk.

CH összegző:
3 adag köret nélkül: 21,4 gramm
1 adag köret nélkül: 7,1 gramm
1 adag körettel: 46,4 gramm

1 megjegyzés:

  1. Ez nagyon finom. A harcsapaprikás és juhtúrós sztrapacska. Én túróscsuszával készítettem.
    Ha kíváncsi vagy rá, itt megnézheted:
    http://eshobbychef.blogspot.com/2010/07/afrikai-harcsaporkolt-baconos.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly