2012. január 7., szombat

Sajtos rúd

Milliomodik verzió, ezúttal a Kétbalkezes kamaszlányok kézikönyvéből:) Még mindig Sógornőm példánya - nekem sajnos nem volt meg. 


Sajtos rúd
30 dkg liszt (CH 216,0g)
20 dkg margarin (CH 0,8g)
1 pohár tejföl (20 dkg - CH 7,6g)
1 kk só (CH 0,0g)
A tetejére: fél tojás + 5 dkg reszelt sajt (CH 1,1g)
A lisztet elmorzsoljuk a margarinnal, majd összegyúrjuk a tejföllel és a sóval. Legalább egy órára hűtőbe tesszük (nálam most két napot hűlt). Lisztezett deszkán fél cm-re nyújtjuk. Tojással megkenjük, reszelt sajttal megszórjuk, majd derelyevágóval rudakra vágjuk. 200 fokos sütőben 15-20 perc alatt készre sütjük. Én most csak kisodortam, aztán a tepsibe téve kentem, szórtam, vágtam. Sokkal kevésbé ragadtak össze, mint gondoltam, viszont sokkal egyszerűbb volt dolgozni vele.

CH összegző:
40 hosszabb rúd összesen: 225,5 gramm
1 rúd: 5,6 gramm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly