2012. január 17., kedd

Juhtúróval rakott sertésszűz

Volt maradék juhtúró és akadt a fagyasztóban egy szűzpecsenye is. Gondoltam kipróbálok valami újat. Elég jól sikerült:) Hidegen szépen lehet szeletleni.


Juhtúróval rakott szűzpecsenye
Hozzávalók:
35 dkg szűzpecsenye (sertés - CH 1,4g)
15 dkg juhtúró (CH 4,2g)
10 dkg tejföl (CH 3,8g)
20 dkg szeletelt bacon (CH 0,0g)
Egy tűzálló formát kibéleltem a bacon szeletekkel, úgy hogy jócskán túllógjon. A szűzérmét medalionokra vágtam, sóztam (kicsit), borsoztam, majd enyhén kikloffoltam. Leraktam egy réteget a baconra, ráöntjük a juhtúróval kikevert tejfölt, végül egy másik sor szűzzel betakartam, ráhajtottam a baconszeleteket, majd 200 fokra előmelegített sütőben pirulásig sütöttem. Ekkor kiborítottam és a másik oldalát is megpirongattam. Fűszeres sült krumplival tálaltam egyik alkalommal, a másodszor majonézes krumplisalátával, mind a kettővel finom volt.


CH összegző:
4 adag összesen: 9,4 gramm
1 adag: 2,4 gramm
/Köret nélkül értendő/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly