2011. december 25., vasárnap

Karácsony Győrben

Vendégség és mégsem:) Múlt vasárnap ottjártunkkor mondtam a Sógornőmnek, hogy már nem igazán érzem magam vendégnek náluk, elvégre ezerrel turkálok a konyhaszekrényében:) Ezúttal is én voltak a menü felelős (legalábbis részben). Az alábbiak készültek, az előételek - amik végülis késői reggelinek kerültek tálalásra/fogyasztásra - Sógornőm előadásában:



Hideg bőségtál (füstölt lazaccal, mangalica sonkával, pulykasonkával, sajtokkal, olívabogyóval, kaviárral)

Tejszínes rakott sertésszűz (Recept is jön, nemsokára)
Rántott sertésszelet borzaskának álcázva
Sült krumpli
Tejfölös uborkasaláta
Vegyes apró sütemények (Mamától is egy szép adag:))

Előre elkészíthető fogást terveztem, aztán Sógorom kérésére készült egy kis rántott hús is, némi tejföllel és sajttal borzaskának álcázva:) Szerintem jól sikerült kis nap volt, annak ellenére is, hogy mindjárt a reggeli bagett szeletelésnél sikerült elvágni az ujjamat:P 

Köszönjük szépen még egyszer a meghívást és természetesen a klassz ajándékokat is:)

Jaaaa és mindenképpen meg kell említeni, hogy megkóstoltam a lazacot is és a kaviárt is…ami ugye azért nagy szó, mert nem eszem halat (vagyis semmi vízből érkezőt) igazából. Némelyikre allergiás is vagyok, ezekre nem voltam:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly