2011. december 31., szombat

Évzáró

Mint az iskolában, csak nem akkor, amikor ott:) Az elmúlt időszakban elmaradt párszor a Heti Egyperces szösszenet, nem vettem észre a karácsonyi hajrában:) Most mégsem azokat pótolom, csak lezárom az évet. Nem tettem fogadalmat, még sosem, tehát nem most kezdem el, január elején tettem viszont egy ígéretet, s kis csalással sikerült is betartanom: nevezetesen, hogy minden hónapban pontosan annyi bejegyzés született, ahány napból az adott hónap állt. Erre egyébként olyan szempontból különösen büszke vagyok, hogy ezt Zsebi születésének évében sikerült megvalósítani:) A sikerhez mondjuk hozzájárult a visszadátumozási lehetőség:D Jövőre már nincs ilyen ígértem, de azért lesznek receptek, szösszenetek, ez+az:) 


2011 fotózott konyhai tevékenysége
Minden kedves erre járónak nagyon kellemes szilveszter estét kívánok:)




2 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly