2011. december 21., szerda

Kókuszos bonbon

Az legújabb formába ezt a Bounty-ra hajazó dolgot találtam ki. Nem lett rossz, bár a leírt töltelék nagyjából három formára elegendő lett volna…ezzel számoltam, de valójában csak egy adagot készítettem el. A többi töltetet rásóztam a szomszédasszonyra, hogy alkosson ő is:) Ez sikerült egyébként a legkevésbé, elég sok figura vetkőzött le kifordítás közben, persze lehet, hogy azért, mert türelmetlen voltam;)
A vetkőzőt gyászolják a többiek:P
Kókuszos bonbon
Hozzávalók:
20 dkg Szerencsi Szerecsen csoki (CH 102,2g)
1,25 dl tejszín (CH 3,8g)
3,5 dkg cukor (CH 35,0g)
4 dkg vaj (CH 0,2g)
10 dkg kókuszreszelék (CH 6,4g)
A tejszínben felolvasztjuk a cukrot és a vajat. Forrástól számítva 3 percig főzzük, majd belekeverjük a kókuszt. Hagyjuk teljesen kihűlni. A szerecsen csokoládét megolvasztjuk, majd kikenjük vele a formát. Ezután fagyasztóban/hűtőben dermesztjük. Megismételjük a műveletet. Majd megtöltjük a töltelékkel, és csokival lezárjuk. Ismét dermesztjük. Végül óvatosan kifordítjuk a formából.

CH összegő:
36 db bonbon összesen: 147,6 gramm
1 db bonbon: 4,1 gramm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly