2011. október 12., szerda

Gyümölcsös tea

Múlt héten szombaton egy kávézóban gyümölcsteát kértünk, és egy gyümölcsökkel telepakolt csodát kaptunk. Gyorsan meg is kérdeztem hogyan készül és azóta már itthon is ezt kortyolgatjuk. Nem tudom a kép mennyire adja vissza, de csodaszép lila színe van (ezt mondjuk nem azonnal éri el, kell egy kis idő neki).


Gyümölcsös tea
Hozzávalók:
1,5 liter víz
2 filter tea - Pickwick Fruit Amour vérnarancs, zöld citrom és ananász ízzel
2 ek barna cukor (4 dkg)
2 ananász karika kisebb darabokra vágva
2 narancs karika
2 citrom karika
Elkészítés: Egy megfelelő méretű kancsóba beleszórjuk a cukrot és bekészítjük a teafiltereket. Felforraljuk a vizet, majd beleöntjük a kancsóba. Beledobáljuk a gyümölcsöket és megkeverjük. 10 percet hagyjuk állni ezután a filtereket kiszedjük. 

CH összegző:
Mivel a gyümölcsöket nem fogyasztjuk el, csak a cukorral számoltam: 39 gramm a másfél liter teában. Alapvetően enélkül is kellemes íze van, úgy is finom édeskés, és akkor végülis nincs szénhidráttartalma.

4 megjegyzés:

  1. Nem tüntem ám el, csak nem tudok hozzászólást írni, többszöri próbálkozásra sem, remélem most sikerül!!!

    VálaszTörlés
  2. Juhúú sikerült!! Fülig ér a szám! Meg kell mondjam már a "csingling"-nek is aktív olvasója lettem, próbálom utolérni magam! :D
    S ha már ideírtam: A teád kötelező kipróbálom, fininek látszik, mi meg úgyis a betegszezon előtt állunk! :)

    VálaszTörlés
  3. És sikerült:) Örülök neki, hogy ismét erre jársz:) Hogy van az a meseszép szőrös exfiú?;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly