2011. március 7., hétfő

Heti egyperces 2011/10.


"Életünk minden másodperce az univerzum új és egyedülálló pillanata, egy pillanat, mely soha többé nem tér vissza.
Ezzel szemben mire tanítjuk a gyermekeinket? Arra, hogy kettő meg kettő az négy, és Párizs Franciaország fővárosa.
Mikor tanítjuk meg őket arra, hogy mik valójában? Mindegyikünknek azt kellene mondanunk: - Tudod, mi vagy te?
Csoda !
Páratlan a magad nemében. Soha ezelőtt nem született hozzád fogható. Csodálatos a lábad, a karod, az ügyes ujjad, a mozgásod. Lehet belőled Shakespeare, Michelangelo vagy Beethoven. Képes vagy bármire.
Igen, te vagy a Csoda !
Vajon, ha felnősz, tudsz-e majd ártani valakinek, aki éppolyan Csoda, akárcsak te magad? Mindannyiunknak azon kell fáradoznunk, hogy a világot gyermekeihez méltóvá tegyük."

/Pablo Casals: Te Vagy a Csoda - A képet köszönjük az Istenhegyi Géndiagnosztikának...a képen 12 hetes, a valóságban már 16 hetes múlt a mi Zsebikénk/

8 megjegyzés:

  1. Jól értem?????
    A 2011/9 -es heti egyperces is erre utalgatott?

    Hűűűűűűűű, boldog-boldog vagyok!!!

    Gratulálok és Isten éltesse az egész családot! :)

    VálaszTörlés
  2. @reka Szia! Mondjuk erre is utalt:) Köszönjük a jó kívánságot.

    VálaszTörlés
  3. Csak neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem? :DDD
    Juhhééééééj!
    Gratulálok drága csajszi!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Régesrég olvastam a másik naplódat. Kb. fél éve lefoglal az én kis Csodám:-), így csak most olvasom a hírt, így ismeretlenül is gratulálok! Én is ilyent idős terhes voltam tavaly ilyenkor:-)

    VálaszTörlés
  5. @mannalány Köszönjük szépen. Nektek is minden jót:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly