2011. március 27., vasárnap

Alufóliás csirkebatyuk

Tartalmas, húsos fogásra gondoltam, az éhesen hazaérkező KáeMnek. Belepakoltam lényegében mindent, amit a hűtőben találtam és pakolásra érdemesnek minősítettem. Leszámítva, hogy a tetejére rétegezett sajt az alufólián maradt a zsenge petrezselyemzölddel együtt, nagyon finom lett (azért kicsomagolás után azonnal pótoltam némi reszelt sajttal a hiányt).


Alufóliás csirkebatyuk
Hozzávalók - 2 személyre:
2 nagy szelet csirkemell enyhén megklopfolva
6 szelet bacon szalonna
1 kisebb sárgarépa
1 kisebb lila hagyma
1 nagyobb paradicsom
4 szelet sajt
1 marék friss petrezselyemzöld
só, bors, oregano
Az alufóliába teszem a bacon szeleteket (én félbe vágtam), erre jön a megsózott hússzelet. Tekertem rá némi friss borsot, megszórtam oreganoval, majd érkezett a félkarikára vágott sárgarépa, lila hagyma, erre a paradicsom szeletek. Koronaként a sajt és a frissen vágott petrezselyem. Jó szorosan becsomagoltam, hogy ne tudjon kiszökni a nedvesség, majd 200 fokon 30 perc alatt készre sütöttem. KáeM kérésnek megfelelően sült krumplival ettük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly