2011. március 22., kedd

Ajánló: Kerámia bevonatos serpenyő

Mert megérdemli az ajánlást. Két hete egy újabb teflon serpenyőmben sérült meg a teflon bevonat. S mivel ezután már nem vagyok hajlandó használni, hát elvonultunk a Metroba új serpenyőért (tapasztalatunk szerint itt a legnagyobb az indukciós tűzhelyen is használható - és megfizethető - edények kínálata). Első körben szokásosan Tefalt nézegettem, mert megszoktam és mert szeretem, de aztán KáeM felhívta a figyelmemet erre a kerámiás csodára: Bialetti Aeternum...gondoltam, mivel árban nagyjából az indukciós tefállal azonos, hát miért ne kapjon egy esélyt.



Azóta lényegében folyamatosan használom és nagyjából istenné avattam a kitalálóját:) Egészen biztosan fog a szekrénybe kerülni másik méret is. Jelenleg egy 24 cm-es van fedővel együtt. Még a naan sütést nem teszteltem benne, az még egy fontos mozzanat lesz, de nem gondolnám, hogy problémát jelentene:)

A saját - indukciós tűzhelyre tervezett - serpenyőm alja

Azóta láttam már Cora-ban is a normál tűzhelyen használható verziókat.

7 megjegyzés:

  1. Nekem úgy 2 hete van egy kerámia serpenyőm. Tényleg remek egy találmány (és még piros is! ;)).

    VálaszTörlés
  2. @Mirelle Éppen nézem a blogodon...a jó kis recepttel együtt:) Az enyém barna.

    VálaszTörlés
  3. valaki megtudná mondani, hogy indukciós tűzhelyen is használható?

    VálaszTörlés
  4. Most a Sparban akciósak. 20 vagy 25%-kal olcsóbban lehet megvenni az összes méretet (20, 24, 28 cm, wok, nyeles, nem nyeles, fedő,stb...).

    VálaszTörlés
  5. @Névtelen Szia! Ahogy fent írtam, nekem is indukciós tűzhelyem van, szóval van olyan verziója is, ami igen, de vigyázat nem mind ilyen!!!!

    VálaszTörlés
  6. @Névtelen Köszi az infót! Nem tudod véletlenül, hogy a Sparban kaphatóak indukciós tűzhelyre is alkalmasak-e?

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Baj,ha megsérül a kerámia bevonata?

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly