2011. február 28., hétfő

Füstölt sajtos croissant

Ha már volt egy adag tésztám a hűtőben, s ha már nem tudtam mit reggelizzek, hát kicsit túrbóztam rajta, és így remek reggeli kerekedett belőle. 


A tészta receptje teljesen ugyanaz, mint a linken, annyi történt vele, hogy miután lisztezett deszkán kisodortam, megkentem puha margarinnal, ezután 8 felé vágtam és feltekertem kiflinek. Sütőpapíros tepsire fektettem, tojással megkentem és pirulásig sütöttem a 200 fokos légkeveréses sütőben. Ha több türelmem lett volna kivárni, hogy a tészta kevéssé legyen kemény és vékonyabbra sodortam volna, akkor talán még finomabb lehetett volna, de én azért így is elégedett voltam.

8 kifli készült, tehát egy darab 25 g szénhidrátot tartalmaz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly