2011. február 5., szombat

Tavaszváró 2011.

Ez a bejegyzés a jelek szerint már hagyomány, s jelek szerint évről évre elrőbbre csúszik (2010, 2009) . Bevallom, ha rajtam múlna, akkor a tél január másodikával véget is érne és valójában, csak adventkor kezdődne. Mivel nem rajtam múlik, ezért igyekszem a konyhába és a lakásba egy kis korai tavaszt becsempészni, mint például a múlt heti póréhagymás csirkemellel.

Virágból ezúttal is jácintok:





Primula:

Bonusztrack a royal blue lepkeorchidea...ami nem egy frissen kitenyésztett faj, hanem sima fehér orchidea ételfestékkel átitatott gyökerekkel:


Még kaptam anyuéktól és bátyáméktól cserepes gerberát és begoniát szülinapomra, de mire eljutottam a fotózásig, addigra levirágoztak:( Remélem később lesz alkalmam még fotózni őket:)

Jaaa és igen megvolt az idei első eper is...bár nem a teraszról természetesen, hanem Marokkóból, de azért nem volt rossz:)

5 megjegyzés:

  1. Te várod, én varázsolom - ez jobban illik hozzám -
    egyszer csak ideér......

    VálaszTörlés
  2. A bonustrack-ről kérdeznék: házi gyártmány? Mi a "receptje"? Anyukám totál orchidea-bolond, neki szeretnék ajándékba ilyet.
    És egyúttal én is csatlakoznék a tavasz-várók (szerintem már igen népes) táborához! Nálunk, a fal mellett lassan már levirágzik a hóvirág, úgyhogy "húzzál bele Tavasz!!!".

    VálaszTörlés
  3. @Névtelen Szia! Nem házi gyártmány, úgy vettük. Virágboltos szaki ismerős mondta el róla,hogy így készül. (Lehet kapni folyékony ételfestéket, azt öntik rá a gyökerekre).

    VálaszTörlés
  4. Nem tudtam anélkül tovább olvasni, míg nem jegyzem meg, hogy gyönyörű ez az orchidea!!!! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly