2011. február 6., vasárnap

Sajtos kocka


Vacsorára – vasárnap lévén – az ebédnél jelentősen könnyedebb finomságot kívántunk. Az alábbi kocka sikerült, nagyn jól...bár én ebből sem tudtam komoly mennyiséget megenni, pedig, amikor sütöttem még nagyon kívántam.
Sajtos kocka
Hozzávalók:
25 dkg liszt (CH 190,8g)
1 tk só (CH 0,0g)
12,5 dkg margarin (CH 0,5g)
10 dkg reszelt sajt (CH 1,9g – a tetejére szórt is!)
fél tojás (CH 0,6g – egész!)
1 dl tejföl (CH 3,8g)
A tetjére: 2 dkg reszelt sajt, fél tojás (CH a fentieknél számolva!)

A hozzávalókat alaposan összedolgozzuk, majd hűtőben pihentetjük. Újjnyi vastagra nyújtjuk és formázzuk. Tojással megkenjük, majd sajttal megszórjuk. 200 fokos légkeveréses sütőben pirulásig sütjük. Nekem ez 15 perc volt.

16 nagyobb kocka lett a fenti adagból (197,6g), így egy darab 12,4 gramm szénhidrátot tartalmaz. 

1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly