2011. február 21., hétfő

Ropogós reform pizza

A rozsos pizza is nagyon finom, de most valami ropogósabbra vágytam. Így készült ez a változat. Nagyon jól lett és tényleg ropogós, vékony a tésztája.


Ropogós reform pizza
Hozzávalók:
15 dkg kenyérliszt (CH 114,5g)
10 dkg graham liszt (CH 64,4g)
negyed kocka friss élesztő (CH 0,0g)
1 tk só (CH 0,0g)
2 ek olívaolaj (CH 0,0g)
1,5 dl langyos víz (CH 0,0g)
A hozzávalókat alaposan összegyúrjuk, majd hagyjuk duplájára kelni.
Én a fenti tészta adagból a felét használtam fel egy vacsorához méretezett pizzának és kb. fél centisre nyújtottam. Erre került a paradicsomos alap, sonka szeletek, reszelt füstölt mozzarrella és pár karika paprikás kolbász. Feltéttel együtt fogalmam sincs a pontos szénhidráttartalomról, de a teljes mennyiségű tészta 178,9 gramm, így a vacsorához felhasznált fél adag 89,5 gramm (egy főre: 44,7 gramm).

3 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta lett! Olyan régen nem sütöttem már pizzát, mindig féltem,hogy vajon milyen lehet a tk. liszttel... Ideje lenne kipróbálnom!

    VálaszTörlés
  2. Szemi! Ez is, meg a rozsos is nagyon finom (én meglepődtem, hogy nincs is igazán nagy különbség). Ez ropogósabb, a rozsos puhább tésztát ad...persze ez függ attól is ki milyen vékonyra nyújtja;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta, vacsira jöhetne egy egésszel :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly