2009. április 23., csütörtök

Tejfölös karfiolleves

A tegnap esti program érdekesen alakult. Egy távozó kollegánk ajándékához készítünk fotókat. Nem akármilyeneket. A munkahelyünk tetejéről panorámákat, nappalit és éjszakait, ehhez viszont éjszaka is ott kell lenni, így hát munka után haza, majd késő este vissza. Enni azért kell:)

Mostanában rámtört a levesmánia. Folyton levest ennék. KáeM viszont nem így van ezzel, ezért ma korrekt két fogásos vacsora készült.


Tejfölös karfiolleves
A karfiolt rózsáira szedtem és némi sóval együtt feltettem főni. Mikor félig megpuhult, akkor egy részét kivettem (egymagamnak nagyon sok lett volna, így meg ma vacsorára már más lesz belőle). Ekkor a maradékhoz adtam némi vizet, vékonyra szeletelt sárgarépát, zöldséget, petrezselymet, lestyánt, egy kevés zeller levelet és frissen őröltem rá némi borsot is. Mikor a zöldségek megpuhultak, akkor ment bele csipetke, végül pedig 1 kis evőkanál keményítővel elkevert tejföl. Forraltam rajta egyet és jól megettem.




A fotózásról majd hozok képeket, ha elkészültek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly