2009. április 23., csütörtök

Dubarry is lehetne…

…de nem az, vagyis nem a klasszikus tankönyvi változat. Mert nem szeretem a besamell mártást. Így mondjuk Dubarry az én felfogásomban, a hűtőnk tartalmára optimalizálva. Nem volt egyszerű meggyőzni KáeM-et, hogy megegye a karfiolos húst, de hát azért sikerült (na jó bevallom, némelyik húsra kevesebb (sokkal kevesebb) karfiolt tettem.


Dubarry vagy amit akartam
Hozzávalók: 1 kis fej karfiol, 1 nagy pohár tejföl, 2 tojás, Kevés tej, 20 dkg füstölt sajt (lereszelve), vaj, csirkemell szeletek
Elkészítés: Sós vízben puhára főzzük a rózsáira szedett karfiolt (én tegnap a levesben főztem). A húst sózzuk, borsozzuk és enyhén kikloffoljuk. Egy tálban összekeverjük a tejfölt, a tojást, a tejet és a reszelt sajtot. Kivajazunk egy jénait, belefektetjük a hússzeleteket, majd rájuk halmozzuk a karfiolt, végül leöntjük a mártással. Előmelegített sütőben 200 fokon kb. 40 percig sütjük. (amíg a teteje szépen megszínesedik). Sült krumplival ettük.

Desszertnek pedig a tavaszi kedvenc:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly