2009. április 27., hétfő

Fetás csirkemell

Szombaton olaszos napot éltünk, pizza volt az ebéd (IlTrenotól – isteni finom volt, láttuk ahogy készült), a vacsora is pizzaszerű, méghozzá tölcséres (Kono), desszertnek pedig olasz fagyit vettünk a WestEnd sarki fagyizójában, a város legfinomabb fagyija náluk van szerintem. Vasárnap reggelire ismét töltöttem lepénykenyérkét, frissítettem a képeket a bejegyzésnél. Az ebédet is elkezdtem mindjárt reggel előkészíteni, feltettem a csirkecsont levest főni, meg felszeleteltem a húst és megpucoltam a krumplit is. A leves és a krumplipüré biztos volt, hogy mit eszünk hozzá, azt még nem tudtam. Ebéd előtt pedig elszaladtunk nézelődni, aminek az lett az eredménye, hogy vettünk egy új PS játékot, sejthető, hogy az ebéd finoman szólva is elfelejtődött. Na nem égett oda, csak hát belemerültünk a játékba, s elfeledkeztünk az éhségről. Aztán gyorsan kellett valami finomat. (azért a leves és a krumplipüré elkészült közben…de tényleg maga a csoda, hogy egyik sem égett oda). Adott volt a csirkemell és az, hogy találtam mellette egy doboz feta sajtot.


Fetás csirkemell
Egy csirkemellet kicsontoztam és medalionokra szeleteltem. Enyhén kikloffoltam, majd kevés olíva olajon fehéredési sütöttem. Ekkor hozzáadtam a kockára vágott feta sajtot (1 kis doboz - 20 dkg volt), őröltem rá borsot és szórtam rá oreganot is. Löttyintettem rá egy keveset a levesből és óvatosan kevergettem, hogy elolvadjon a sajt. Mivel túl sűrűnek láttam öntöttem hozzá kb. 1,5 dl tejet is és ezzel készre forraltam. Annak ellenére, hogy a sajton kívül semmi sós nem került bele, még így is elég sós lett, de azért finom kísérő volt a krumplipüré mellé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly