2009. április 7., kedd

Cukkínis kagylótészta

Két nap húsevés után, valami tavaszias tésztaszószról álmodtam. Aztán net böngészés közben valahol az egekig magasztalták Eszter ezen szószát. Nos nem ezt készítettem el, de finom lett az én verzióm is (bár nem éppen fotógén:(), mondom ezt annak ellenére, hogy Eszterét sajnos nem kóstoltam.


Cukkínis kagylótészta
Hozzávalók: 25 dkg kagyló tészta, 2 kis szelet házi szalonna, 1 közepes cukkíni, 3 gerezd fokhagyma, 25 dkg vajkrém (Milli Party), só, bors, szerecsendió, 2 dl tej + 2 ek tejföl
A tésztát feltettem főni. A cukkínit lereszeltem nagy lyukú reszelőn, megsóztam. Egy serpenyőben megpirongattam a kockára vágott szalonnát, beledobtam a megtisztított apóra vágott fokhagymát, a kinyomott cukkínit. Pároltam, hozzáadtam a fűszereket és a vajkrémet. Összerottyantottam, majd hozzáadtam a tejben simára kevert tejfölt és készre főztem. Reszelt sajttal megszórva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly