2008. április 14., hétfő

Zöldborsó főzelék

Nemesen egyszerű vacsoránk volt ma. Amit én a rajongásig szeretek, Gumipapszli sajnos kevésbé, pedig édesanyja mesél olyan történetet kicsi korából, amikor éjszaka felverve a szülőket közölte, hogy ő bizony "cukojbojsó" főzeléket kér...természetesen kapott is.:)

Zöldborsó főzelék
Mirelit zöldborsót felteszem főni, annyi sós vízben, amennyi éppen ellepi. Nem kell neki sok idő, ezért közben elő is készítem a habarást (régen rántással készítettem, de a kollégiumban nem volt plusz hőforrás, így átszoktam, és ennél maradtam) lisztet elkeverek kevés pirospaprikával, majd tejjel csomómentesre. Mikor puha a borsó, merek a főzővízéből egy keveset a habaráshoz, átkeverem, majd folyamatosan kevergetve a borsóhoz öntöm és kiforralom. Ha úgy gondolom, hogy kell még folyadék bele, akkor tejjel pótolom. Tükörtojással tálalom. (utóbbi most nagyon csúnya lett, kéretik elnézni nekem, de már nagyon éhesek voltunk)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly