2008. április 7., hétfő

Csőben sült karfiol

Az alábbi receptet a neten találtam, sajnos nem emlékszem, hogy hol. (irul-pirul)Nagyon bevált. Annak idején a rántott karfiol alternatívájaként kerestem, és nagyon örültem, hogy nem egy besameles változatra akadtam rá. Mivel a párom nem szereti a karfiolt, neki szilvalekváros derelyét kínáltam. Magamnak pedig rizst és tartát tettem a karfiol mellé. Csőben sült karfiol
Hozzávalók: 1 nagy fej karfiol, 1 pohár tejföl, 1 tojás, Kevés tej, 20 dkg trappista sajt (lereszelve), zsemlemorzsa, vaj
Elkészítés: Sós vízben puhára főzzük a rózsáira szedett karfiolt. Közben egy tálban összekeverjük a tejfölt, a tojást, a tejet és a reszelt sajtot. Kivajazunk egy jénait, megszórjuk zsemlemorzsával. Ebbe tesszük a jól lecsöpögtetett karfiolt, majd ráöntjük a masszát. Előmelegített sütőben 180 fokon kb. 30 percig sütjük.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly