2008. április 9., szerda

Parmezános-paprikás csirkemell

Mai vacsoránk teljesen váratlanul jött ötlet. Napközben böngésztem a gastro-blogokat, és ráakadtam erre a receptre. Lényegében minden adott volt hozzá. Módosítottam némileg rajta. Íme az eredeti recept kiegészítve a módosításokkal.

Parmezános-paprikás csirkemell
3 csirkemell 2 ek. olívaolaj 1 ek. száraz sherry 1 ek. reszelt parmezán 1 tk. erős pirospaprika Összekeverem az olívaolajat, a sherryt, a parmezánt és a pirospaprikát. A csirkemellekről leválasztom a szívrészt (a keskeny, vékony kis húscsíkot a belső oldaláról), és a melleket lapjával félbevágom, így mindegyikből két vékony szeletet kapok. Alaposan beléjük masszírozom a pácot és hagyom két órán át állni. Grillserpenyőt szárazon felforrósítok, és a melleket mindkét oldalukon pirosas-aranybarnás színűre sütöm, mivel a hússzeletek vékonyak, ezért ez elég gyorsan fog menni.
Gumimamszli:
- egy nagy csirkemellem volt, abból alkottam 6 szeletet
- sherry nincs itthon, így borral helyettesítettem
- 2 ek parmezánt tettem bele
- kapott egy gondolat oreganot is, mert nekem passzolt ízvilágilag
- nem állt sokat a pácban, maximum egy fél órát
- tepsiben, sütőben sütöttem-grilleztem
- krumplipürével és tejfölös uborka salátával tálaltam (azt hiszem ezzel le is buktam, hogy ez a kedven salátám)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly