2008. április 13., vasárnap

Sütőben sült rántott hús

Már nagyon régóta terveztem kipróbálni, és most el is jött a remek alkalom. Latsia leírását követtem. Sajnos ismét megjártam a sütőpapírral.:( Ezzel kapcsolatosan velem valami gáz lehet, mert nagyon sok receptnél, ahol kifejezetten írja a sütőpapírt nekem nem jön le a sütőpapírrólL Most is így jártam, de azért nagyon finom lett, és maradok is ennél a változatnál, csak papír nélkül. Illetve még egy tanulság, az a mellette sülő sajttal kapcsolatosan, hogy egyrészt ilyenkor nem kell duplán panírozni, és elég pár perccel később is betenni.

Rántott hús, vagy csirke Latsia módra
Hozzávalók: 0,50 dkg karaj, vagy csirkemell, fokhagymás só, zsemlemorzsa, liszt, tojás, kevés olaj.
Elkészítés: a húst fokhagymás sóval beszórjuk és rövid ideig állni hagyjuk. Adddig egy tányérban összekeverünk 1 rész lisztet és 3 rész zsemlemorzsát. A hússzeleteket először a felvet tojásba tesszük, majd a lisztes zsemlemorzsába. Egy tepsibe teszek sütőpapírt és egy kevés olajjal megkenem. Erre fektetem a hússzeleteket és a tetejüket megspriccelem egy kevés olajjal. Előmelegített sütőben 200 fokon, légkeverésesen sütöm 20 percig, majd megfordítom a húst és a másik felét is 20 percig sütöm.
Teljesen olyan lesz, mint az olajban sütött rántott hús. Azaz mégsem, ez a fajta hús nem szívja magába azt a sok olajat és rendkívül finom, puha lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Printfriendly